Polityka prywatności

1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Adwokacka Adwokat Violetta Jabłońska-Mielczarek, ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8792748912, REGON: 525585161.

2. Z kim można kontaktować się w sprawie ochrony danych osobowych?
W sprawie ochrony danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail: v.jablonska.mielczarek@kancelariajmm.pl lub pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Kancelarii.

3. W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:1) kontaktu w związku z udzielaniem konsultacji – kontaktując się z Kancelarią za pomocą formularza kontaktowego, pisząc bezpośrednio na adresy e-mail lub dzwoniąc na numer telefonu Administratora lub członków Zespołu Administratora, przekazują Państwa Kancelarii swoje dane osobowe. Podstawą przetwarzania Państwa danych w tym wypadku jest Państwa zgoda na nawiązanie kontaktu z Administratorem w związku z udzielaniem przez Kancelarię konsultacji prawnych, a więc art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Z kolei przetwarzanie Państwa danych w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane pytania i prowadzenie dalszej korespondencji wynika z prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Po zakończeniu kontaktu, Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest archiwizacja korespondencji z Państwem, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;2) świadczenie usług prawnych - przekazane przez Państwa dane, w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy o świadczenie usług prawnych będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

4. Kto jest odbiorcom Państwa danych osobowych?
Państwa dane osobowe będą przekazywane przez Administratora następującym kategoriom odbiorców:upoważnionym przez Kancelarię współpracownikom,dostawcom usług zaopatrujących Kancelarię w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie organizacją Kancelarii, w tym podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne Kancelarii,dostawcom usług doradczych,a także innym podmiotom i organom, którym Kancelaria jest zobowiązana udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

5. Jakie przysługują Państwu uprawnienia?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przysługują Państwu następujące uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;prawo do usunięcia danych;prawo do ograniczenia przetwarzania danych;prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;prawo do przenoszenia danych;prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy taka zgoda została wyrażona;prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6. Jaki jest okres przechowywania Państwa danych osobowych?
Czas przechowywania przez Administratora Państwa danych osobowych zależy od celu, w jakim te dane są przetwarzane.

Made in Webflow